sobota, 31 maja 2014

O mnie


Hej, hej ! 


Na początek trochę o mnie. Mam na imię Magda i mam 15 lat, założyłam tego bloga, aby pokazywać moje pomysły na pomalowanie paznokci, a także pisać o moim życiu. Tak więc wiadomo czemu taka nazwa bloga ;p Nie wiem co tu na początek jeszcze napisać ... Kocham zwierzęta, malowanie paznokci, dbanie o włosy, zakupy, jedzenie, kupować buty (najczęściej nike). Nie lubię chodzić do szkoły, chamskich ludzi, a także wiele wiele innych. To chyba tyle o mnie i zapraszam do dalszego czytania mojego bloga ! ;D  

3 komentarze:

  1. Powodzenia! :D

    PS. Mogłabyś usunąć weryfikację obrazkowa, tak jest o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o wzajemną obserwacje ja już :)
    loloroco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Blog zapowiada się naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń