poniedziałek, 28 lipca 2014

Z powrotem na blogu :)

Heeej !

Minęła spora przerwa od kiedy mnie nie było, ale jak pisałam w poprzednim poście byłam nad morzem w Mielnie i było meeega fajnie ! Byłam tam z rodzicami i moją przyjaciółką, a pod koniec przyjechała moja siostra ;p A więc ten post przeznaczę do opisu jak spędziłam odpoczynek w Mienie.

Pierwszego dnia nic się ciekawego nie działo oprócz siedzenia nad morzem i spania. Pierwszy dzień to był ciężki dzień. Od drugiego dnia się zaczęło ... chodzenie codziennie z przyjaciółką do miasta, oglądanie zachodu słońca, spacery po morzu, siedzenie na molo w Unieściu. W Mielnie było wiele atrakcji, a najwięcej w mieście, a więc dlatego tam chodziłyśmy. Tańczyli różni przystojni chłopacy ^^ A właśnie .. tańczyła grupa N.A.S.A nie wiem czy kojarzycie, ale tańczyli świetnie a jakie chłopaki tańczyły xD mhh ^^ Oczywiście zdjęcia z nimi nie mogło zabraknąć, więc ostatniego dnia udało mi i koleżance zrobić zdjęcie. Co by tu jeszcze ... zwiedzaliśmy krzywy dom w Unieściu, a także z przyjaciółką wybrałyśmy się na rowerki wodne po jeziorze Jamno. Niestety gdy wyjeżdżaliśmy było chyba najwięcej atrakcji ponieważ zaczynała się Zumba na mieście i nagrywali Dzień Dobry Wakacje w Mielnie ! Na szczęście zdążyłyśmy to zobaczyć i nawet przez chwilkę byłyśmy w TVN, zauważyła nas siostra mojej koleżanki ;p Wracając wstąpiliśmy do ZOO, ale to tak przy okazji bo było koło restauracji gdzie jedliśmy obiad ;) 


A teraz jeszcze zdjęcia; 


















Za tydzień jadę do Warszawy, a więc znowu znajdzie się na moim blogu taki post jak ten ;p Mam nadzieję, że się nie zanudziliście na śmierć xd

Do następnego ;**

~
Zapraszam do obserwowania mojego bloga, na pewno się zrewanżuję ;* 


5 komentarzy:

  1. Widać, że wypoczynek się udał :) A zdjęcia- cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie, przeurocza ta różowa chatka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że postanowiłaś wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :D
    Chciałabym pójść nad morze :)


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym pojechać do Warszawy, ale jak na zwykły jednodniowy wypad to dla mnie za daleko :/

    OdpowiedzUsuń