piątek, 13 czerwca 2014

Pięćdziesiąt faktów o mnie

Hej Hej ! :) 

Dzisiejszy post będzie trochę inny,bo nie mam pomysłów. A więc napiszę o sobie pięćdziesiąt faktów, aby wszyscy mogli mnie poznać ! .... No to ZACZYNAMY :D 
  1. Bardzo kocham zwierzęta 
  2. Uwielbiam tańczyć (tańczyłam taniec towarzyski)
  3. Nie lubię chodzić do szkoły 
  4. Nienawidzę się uczyć 
  5. Nie lubię gdy jest brudno 
  6. Lubię porządek 
  7. Kocham malować paznokcie 
  8. Lubię chodzić na zakupy 
  9. Nie lubię osób,które zachowują się dziecinnie 
  10. Lubię pomagać 
  11. Nie lubię jeść fast food'ów 
  12. Uwielbiam pisać na blogu ^^ (szkoda,że mam na nie mało pomysłów)
  13. Nie lubię wstawać wcześnie rano
  14. Lubię jeść
  15. Kocham spać 
  16. Uwielbiam przebywać w moim domu 
  17. Nie lubię zostawać sama (w domu)
  18. Kocham oglądać filmy najbardziej dramaty i komedie 
  19. Nienawidzę kabaretów !!! 
  20. Lubię jeździć na koncerty i różne imprezy 
  21. Nie lubię 
  22. Kocham gotować i piec 
  23. Kocham oglądać ,, Pamiętniki wampirów '' 
  24. Mój ukochany i najprzystojniejszy aktor to Ian Somerhalder (z serialu podanego wyżej)
  25. Bardzo lubię śledzić na komputerze życie różnych ulubionych aktorów 
  26. Od zawsze chciałam i chcę lecieć/ jechać do Paryża, a także do Nowego Yorku i na Hawaje 
  27. Najczęściej słucham Ed Sheeran'a 
  28. Moim ulubionym daniem jest Carbonara 
  29. Lubię pisać sms'y 
  30. A także uwielbiam zmieniać i kupować nowe telefony 
  31. Najbardziej z zakupów, kocham kupować BUTY :) 
  32. Lubię chodzić całymi dniami w piżamie xD 
  33. Lubię pisać w moim pamiętniku 
  34. Od niedawna polubiłam robienie sobie zdjęć tzw. selfie 
  35. Nie mogę się już doczekać wakacji (jak chyba każdy)
  36. Uwielbiam spędzać czas z moimi przyjaciółkami 
  37. Kocham kąpać się w moim basenie na ogródku, latem mogłabym z niego nie wychodzić ;p 
  38. Zawszę włączając komputer najpierw otwieram facebook'a 
  39. Uwielbiam się opalać 
  40. Najbardziej z przedmiotów szkolnych nie lubię polskiego i niemieckiego 
  41. Chcę sobie za niedługo zrobić tatuaż na boku palca 
  42. Lubię gdy jest gorąco 
  43. Kocham moje trzy pasiaki i kociaka mojego 
  44. Nie lubię się kłócić 
  45. Wole usłyszeć prawdę niż kłamstwo 
  46. Lubię się chwalić 
  47. Lubię czytać różne blogi ;) 
  48. W przyszłości chciałabym zostać weterynarzem 
  49. Nie lubię zapachu papierosów i nigdy ich nie zapalę 
  50. Uwielbiam słodycze !! :)
No i jest pięćdziesiąt faktów o mnie ! Mam nadzieję, że się trochę o mnie dowiedzieliście ... Jak widać dużo rzeczy nie lubię, albo nie nawiedzę, ale taka już jestem ;) Co do ostatniego mojego posta czyli o diecie nie wyszło ... xD Przed chwilką nawet zjadłam chałkę z masłem i dżemem. Raczej moje wyzwanie się nie uda. Aby się udało trzeba tego bardzo chcieć, a najwidoczniej dieta nie jest mi do szczęścia potrzebna ;p   

Pozdrawiam ;** 

~

                                        Zapraszam do obserwowania na pewno się zrewanżuje :D 

21 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu Twoich faktów widzę, że mamy dużo wspólnego razem :) Ja również lubię piec i gotować a zakupy butów to moja obsesja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog. ciekawy wpis, lubię czytać posty tego typu, od razu zadając sobie takie same pytania xd.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię porządek, ale co do sprzątania już to jestem mega leniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że mamy dużo wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham się opalać ;))

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele z tych rzeczy mogłabym przypisać również sobie ;) Bardzo ciekawy post!

    Pozdrawiam ;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak :) zaobserwowałam :* teraz zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak..uwielbiam zakupy ♥
    super odpowiedzi, jednak ja mam słabość do fast foodow ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe fakty :) też uwielbiam carbonarre
    pozdrawiam
    http://mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszki dużo tych faktów :D Zaobserwowałam i czekam na rewanżyk. Tangle Teezer możesz kupić na allegro :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę jest bardzo podobnych do mnie ;) Obserwuję i liczę na rewanżyk ;)
    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. już obserwuję, teraz twoja kolej :)
    masz wiele podobnych do mnie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy trochę wspólnego ;) Ciekawe fakty. Wygląd bloga jest uroczy.

    AKCJA CZYTASZ=KOMENTUJ
    http://gabikasia-hp-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię gdy jest gorąco :D

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię chodzić do szkoły , ale za to też lubię jak jest czysto :)

    pozdrawiam , agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też lubię gdy jest gorąco ;)
    fajny blog :)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super fakty!
    jeśli możesz to poklikaj w linki sheinside u mnie w poście
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/06/comme-des-fuckdown.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, dużo. Ja też pierwsze co robie włączam facebook'a. Miły blog. Zapraszam do mnie i obserwuję mam nadzieję na rewanż. podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj mamy ze sobą mnóstwo wspólnego! Też uwielbiam dramaty, słodycze, przebywanie w domu, ale uważam że niemiecki jest super, a wstawanie wcześnie rano to moja natura ;)

    OdpowiedzUsuń